FatmaDkmts merhaba, ben de roborock s7 kullanıyorum ilk çıktığından beri ve cidden elim ayağım 😊 diğerlerini kullanmadım ama kullananlardan duyduğum kadarıyla xiaomi’den de oldukça memnunlar. Sadece genel olarak roborock hariç duyduğum şikayetler yüksek halılara çıkamamaları, silme performanslarının eksikliği ve çekim gücü. Mesela diğer markaları kullananlar günlük temizlikte kullanıyorlarmış haftada bir normal temizlik yapıyorlarmış diğer süpürgeyle. Ben ayda bir falan kendim süpürüyorumdur herhalde çünkü ev parlıyor zaten roborock temizleyince😂 bir de şarj konusunda da oldukça iyi tek şarjla 160 m2 evi temizliyor.