Asye22 Arkadaşlar 6 aylık hamileyim detaylı ultrasonda ense kalınlığı 6.4 çıktı çökmüş engellli olma riski varmış bu durumu yaşayan varmı korkuyorum üzülüyorum
Kuztas Asye22 bence aklına kötü şeyler getirme başka doktora git tekrar 2 li ve 3 lü tarama testin temizmi
Bebisannneessi Asye22 bebeğim 21+4 günlük, bugün detaylıya girdim ense kalınlığı 5.7 mm çıktı, sınırda olduğu için doktor yarın sabah perinatolojiye yönlendirdi , çok endişe ediyorum bişey olmasından, yavrularımızı sağ aglim alalım kucağımıza inşallah
ebrunasrullahylmz12211221 Canım halama detaylı ultrasonda bacakları da kolları da gelişmemiş kısa kalmış demişlerdi ama maşallah çocuk çok sağlıklı doğdu nerde yaptın ultrasonu başka doktor da baksın o ne dicek bakalım
Vga16 Asye22 bende de ikili de çok hafif bir kalınlık var ama önemli değil demişti doktor detaylıya daha girmedim
Onemother1 Asye22 anladım canım hala devam ediyor mu kalınlık başka bir bulgu yoksa belki yapısal birşeydir üzmeyin kendiniZi herşey allahtan kimbilir belki de sağlıklı bir şekilde alacaksınız kucağınıza ve bu kadar üzüldüğünüze stres yaptığınıza değmeyecek🙏 İnşallah korktuğunuzla sınanmazsınız sağ sağlim sağlıklı bir şekilde alırsınız bebeğinizi kucağınıza 🙏🙏🙏🙏
Asye22 Onemother1 başka bir sorunu yok çok şükür insllah canım carsamba günü profosor doktora gidicem bakalım insllah güzel haberler alırım teşekkür ederim 😊
BurcuArya35 Asye22 ben 36 yaşında olduğum için ve önceden 2 kürtajım olduğu için amniyosentez önerdiler yaptirmak istemedim Fetal DNA yaptirdim bende canm