sema_nur68 Arkadaşlar merhaba. Ben daha önce 3 numaralı gebe polikiliniğine gitmiştim hep. Başka birine gitsem problem olur mu? Örneğn 5 numaraya alsam sorun çıkar mı? Daha önce böyle giden var mı
runkli0606 sema_nur68 poliklinik numarası ne farkediyırki doktorların yeri sürekli.değişiyır zaten sabit doktor olmuyor olsada seni hatırlamıyorlar bile sistemdeki bilgilere göre kontrol yapıyorlar
sema_nur68 Cicek_1 farklı doktor değil de girdiğiniz odayı kasdediyorum ben. Zaten bir doktor sabit tek yerde durmuyor. Ama Bilkent öyleyse Etlik de öyledir muhtemelen
sema_nur68 MaviK Öyle mi tamam teşekkürler. İstediğim doktor bir öncekinde 3 nolu poliklinikteydi. Randevu alacağım zaman 6 nolu da görünüyor. O sebeple sordum
selmaunes Hicbi sorun olmaz ben hep İsmail burak Gültekin e gidiyordum jinekoloji polikinligine gecisinden dolayı sonrasında hangi doktor boşsa ona gittim hiç sıkıntı olmadı.