Kızlar ben 28 haftalık gebeyim. Normalde kızım cok hareketli hareketleri dısardan görünüyor ama iki gündür hareket hissetsemde önceki gibi cok hareketli değil yani anlık hareketlerini hissediyorum ama oynama olmuyor çok fazla. Doktora söyledim bugün hiç bir sorun yok bebekte sağlıksal ama doktor yatış verdi kontrol edelim diye. Bende yatmadım iki gün hareketlerini sayayım ona göre yatarım dedim. Bu durumu yaşayan var mı? Bir bebek sürekli aynı tempodamı hareketleri hissedilir.