Mekklc Kızlar siz topuklu ayakkabı giyiyor musunuz ya da terlik . Eşim ve kayınvalidem korkuyor sürekli giyme diyor bir şey olur vs diye ama ben kendimden emin bir şekilde kullanıyorum ama zararı falan var mı acaba bilmiyorum 🤷🏻♀️
Yenibirannee Mekklc terlik ve spor ayakkabi tercih ediyorum. Topuklu ayakkabi hic giymedim 🥰 hamile değilken bile topukli ayakkabi ayağımı ve belimi ağrıtıyor hamileyken daha cok agritir diye düşünüyorum 🌸
Gumus25 Mekklc ileri haftalarda denge sorunu olabilir belki karından dolayı. Ben spor ayakkabı giyiyorum ama Bi kere düğüne gittik orada çok yüksek olmasa da topuklu giymistim ama sürekli giyemem ayaklarım da şişti biraz
runkli0606 Mekklc zararını bilmiyorum ama olası baş dönmesi sendeleme durumlarında tehlike normalden çok fazla o yüzden ya dolgu topuk yada topuksuz giymek en mantıklısı. Zaten ilerleyen dönemlerde ödemden isteyende giyemezsin ayaklar eller mutasyon geçiriyor
Mekklc Yenibirannee ben de böyle çok yüksek değil 4 5 cmlik topuğu olanları kullanıyorum ama normalde 11 12 cm vazgeçilmezim 😅 herşeyden vazgeçtim gebeliğimi öğrenince ama bundan vazgeçemiyorum
Yenibirannee Mekklc ay sen bide doğunca gör pesinde kosturmaktan hic giyemiyosun 🥲 bende bekarken çok severdim giymeyi ah gençliğim duygulandim bak 🥲🥲🥲
Gumus25 Mekklc ben 32 haftalık oldum oyle bir problem yaşamadım ama benim karnım çok aşırı cikmadi bu haftalarda falan olabiliyormuş ben iki hafta önce 4 cmlik falan topuklu giymistim düğünde. Kişiden kişiye değişir bence zaten rahat edemeyince anlarsınız benim daha çok şişlikten rahatsızlığım var 😊
Mekklc Yenibirannee ayy inşallah peşinden koşturmaz yaramaz bebiş 😍 yine giyersiniz özel günlerde üzülmeyin 🥺