Yenibirannee Kmleykrtbn ben biraz klasikciyim. Oğlum olursa Mustafa Alim, Umut Berk bu tarz koyardım kesinlikle 🥰🥰
Mekklc Kmleykrtbn biz daha çok erkeniz ama erkek olursa iki isim düşünüyoruz Miralp = kahramanların başı , yiğitlerin başı anlamında ve Muaz =yüce ve azametli Anlaminda kızda hala bilmiyoruz düşünmedik 🤷🏻♀️
ikranurkutay Kmleykrtbn 8 haftalık hamileyim oğlum olursa KUTAY koycam Allah nasip ederse anlamı KUTLU AY 🌙😊
tubimom Kmleykrtbn Karan ismini düşünmekle beraber emin değilim bazen asil mi olsa diyorum bizde karar veremedik.
ireemc bende Ali Asaf istiyorum kalbime en yakın gelen tek isim bu. eşimi ikna etme çabasındayım bu aralar kendi de katkısı olsun istiyormuş isim düşünüyormuş o yüzden de 😅