Esraserpil Bayanlar hibor 3.5 vuruluyorum etimi tutup yapiyordum bu zamana kadar bir sorun yasamadim ama 2 gundur ignedemi sorun var bilemiyorum nasil anlatsam ignemin yarisini vurduktan sonra diger yarisini enjekte edemiyorum hava var sanırım enjektoru tuttugum yeri biraktigim zaman yukariya cikiyor guc yetmiyor vurmaya kuvvetli vuruyorum etimi tutup sıktıgım yer oyle bir sisiyorki elimle hissediyorum daha sonra beze oluyor bu neden oluyor ya🤔🤔🤔
TMGBA İlk önce iğnenin ucunu havaya kaldırıp içindeki havayı bi miktar basıp dısarı atın benmde bi kaç iğnemde hava doluodu bacagım taş gbi oluodu sizde bi deneyin istersnz
Esraserpil TMGBA canm her zaman yapiyorum igneyi bikac damla damlatip vuruyorm ama 2 gundur ne oluyor ben anlamadim diger yarisini vurmakta zorluk cekiyorum😏
Esraserpil TMGBA annemde etin sertlesiyor artik vurmaktan belki ondan oluyordur dedi ama bilmiyorum hic bu zamana kadar olmuyordu boyle bise 2 aydan fazladir vuruluyorm
tugbaarya 2 seneye yakın kullandım her iğne de o havayı Alman gerekiyor.birde sağlı sollu vurmayı dene kol bacak ve göbek yapabiliyorsun ben hep göbek sağ sol yaptım birde bazen şırınga karın içi veya bastığın kısmı skntli oluyor clexane kullaniyordum bende bir dönem bu hiboruda kullandım ama asıl. Dr bakınca bu kalp hastası için önceliği diye değiştirdi . Dr na danış clexane da kan sulandırıcı ay