Sezeryan dikiş üst kısmını hiç his yok benim. 10 gün oldu sezeryan olalı. İlk duş aldığım zamanlar his vardı çünkü dikiş üstüne su geçmesin diye bant yapıştırmıştık onu hissetmiştim. Sizce normal mi kızlar var mı böyle olan hastane uzak bebeğimle zor olur gitmesi