Seymanurbozdag12 Kızlar 10 haftaligiz çok zor geçiyor hiç halim yok nolacak böyle siz nasılsınız iş güç yapamıyorum yatmak istiyorum hep🥺🥺
Esoo0698 Seymanurbozdag12 Ay bende öyleydim valla 20. haftadan sonra gözüm açıldı biraz biraz şimdi 30 haftalığım inan yatasım gelmiyor canım sıkılıyor kalkıp iş yapıyorum sonrası bel ağrısı 😁😁😁
Mekklc 5+2 haftalığız biz de ve aşırı derecede uyku modundayım sabah pijamaları bile çıkarmak istemiyorum kafamı kaldırıcak dermanım yok 🥹
Seymanurbozdag12 Esoo0698 daha çok var ya ben daha 10 haftaligiz ilk gebelikte böyle değildim bu çok zor geçiyor vallahi midem de bulanıyor 😢