tatlibebegim_ Pcoslu olup aşılama yaptırıp ilkte tutan var mı kaçıncı günde evde test yaptınız kan verdiniz
tatlibebegim_ a_yse12 evde yes a_yse12 evde test yapmış mıydın yaptıysanız kaçıncı gün yaptınız birde belirtileriniz neydi aşılamadan sonra hamilelik
a_yse12 Evde test afet günüm de yptim 2 tane köyü kırmızı çıktı direk bnm belirtim ilk günden beri çok ağrım vardı bel karın ilk asilamada ağrım 3 gjne geçmişti bnda geçmedi
tatlibebegim_ a_yse12 aşılamadan kaçıncı gün yani ilk evde test yapışınız benim bugün 5. Gün ama kasıklarım ve belim sırtım ağrıyor inşallah pozitif çıkar
a_yse12 Aşılamanın 13 gün kan verdim heyecanlısin Galiba ilk yorumdada yazdım ins tutmuştur cnm Seninde dua et bol bol 🥰
tatlibebegim_ a_yse12 evet yaa çok stres yapıyorum 🤦🏻♀️🫢dün dayanamayıp test yaptım gözle görülcek kadar çizgi vardı ama iğnenin etkisi olduğunu biliyodum ama o bile mutluluk vericiydi, peki kaç yumurta büyümüştü sizin
a_yse12 Anlıyorum seni cnm bnde çok heyecanlıydım çok bekledim bide rabbim herkeze bu sevinci tattırsın bnm Dr bı tane sağlıklı yumurta istedi onun için iğne 75 mm vuruluyofum günlük
tatlibebegim_ a_yse12 ben femara kullandım 15 gün boyunca o günün sonunda bi tane anca büyüdü ileri derecedeymiş pcos bide ben rahim filmi çekilmedim doktor bu ay olmazsa diğer ay çekeriz dedi siz çektirdiniz mi
tatlibebegim_ burcuttekin aşılamanın 9. Günü çatlatma iğnesininde 11. Güni sabah erken gebelik testi yaptım o kadar silik çıktı ki varka yok arası flaşla zor görülüyor sizce akşam kan versem çıkar mı