Kızlar 27+2 haftalıgız kızımla bazen hareketlerini çok hissediyorum özellikle sabahları gün içindede ara ara hissettiğim oluyor ama bu 2 gündür çok fazla hissedemiyorum acaba bebek hareketlensin diye ne yapmamız gerekiyor ben bol bol konuşmaya çalısıyorum o zamanlar tekme atıyor ama başka hareket yok :( ne yaparsam daha çok hareket eder acaba ?