tatlibebegim_ Aşılamadan sonra progrstanı kullanıyorum vajinal yolla sonrasında yarım saat uzanıyorum ama kalktığımda beyaz beyaz bir sürü şey geliyor neden acaba tam yapamıyor muyum
tlhmrv tatlibebegim_ canım o hepimizde oluyo senle alakalı değil vücut yeteri kadarını aliyo eriyo orda fazlası cikiyo hatta ıslaklık vs de hissedersin onlarda normal
a_yse12 Hayır cnm bndede öyle oluyordu Dr itebildigince ileri it dedi ama yine çıkıyordu ilk asilamada verdi bunu tutmadı 2.asilamda duphaston hap kullandım tuttu