Kizlar selam 34+2 reyiz bugün başka bı doktora daha gittim tahlil yaptılar gebelik şekeri çıktı yarın tekrar gidicem bebeğim iri olması bu yüzden mis ultrasonda 38de fln sezeryan mi olurum kilosu=2900ortalama normal olmaz mı ultrosona göre mi yaparlar sizce çok korkuyorum