sevvalsarikaya Merhaba kızlar 33+3 haftalık hamileyim. El ve ayaklarımda şişme var sizde böyle şeyler yaşadınız mı ? Nasıl ilerledi bu süreciniz ? Ne zaman geçiyor ? Ne yapmak gerekir geçmesi için ?
Farasc @sevvalsarikaya tuz dan uzak dur canım hiç kullanma yani. Ben 2 gebeliğim de de hiç tuz kullanmadım elim ayağım hiç şişmedi ödem yapıyor çünkü. Bide arada işte tansiyonuna baktır. Tansiyon takibi yap