Ece_burhan gizemm0_ benimde ayni son 7 hafta 33 +4 rabbim herkesin kucagini boş bırakmasın sağlıcakla gelsin insallah
SheeR gizemm0_ bu gece aynı bedende son gecemiz sabah doğum var nasip olursa 🥹🥴 çok heycanlı duygular şelale gibi 😔 bir yandan tedirginlik bir yandan heyecan korku dualarınıza talibimmm 🫶🏼
Dilaraaxkrmn Son 10 gün 🫶🏼 38+3 teyiz ama bizim kız nazlı çıktı hala sancı vs tık yok ,normal doğumu bekliyoruz 🫠