Enesnazan8181 folik asit alımını yeterli oranda yapmazsan bebeğinde omurga açıklığı ile doğma riski çok yükseliyor ayrıca sinir sistemi bozuklukları oluyor. Kulaktan dolma bilgilerle böyle kararlar vermeyin lütfen. Ben yeterince aldığım halde omurga anomalisi riski yüksek çıktı bir sürü koşturdum doktor doktor. allah'a şükür bir sorun yok. Neden almak istemiyorsunuz sebebiniz nedir?