Kızlar selam ilk hamileliğim , bebeğin hareketlerini nasıl hissedeceğim , bağırsak hareketlerimden nasıl ayırt edeceğim . Öyle tıp tıp atma yok ama sanki içimden birisi gıdıklıyor gibi arada . Öyle mi oluyor lütfen bilgi . Bir de son 2 haftadır karnım baya büyüdü normal mi