Merhaba arkadaşlar ben 9 haftalık gebeyim. Bugün kasık agrılarım başladı. Sürekli değil ara ara oluyor saniyelik batma gibi. Sizler nasıl geçirdiğiniz acaba tüm gün ara ara mı oluyor? Sürekli ağrı olursa sanırım doktora gitmek gerekiyor. Ilk gebeliğim olduğu için bilgi almak istedim, batmayı rahatlatan bir sey var mı acaba?