erdmdml kızlar reglime 9 gün var fakat dayanamadım test yaptım yine negatif sizce yanıltma payı var mı? çok fazla adet olacakmışım ağrılarım da var kasıklarım ağrıyor gögsüm şişdi mide bulantısı oldu bugün bir kaç defa ümitlendiriyor muyum kendimi
Naz1616 erdmdml daha çok erken test için çok fazla kafaya takmadan adet gününü bekleyin rabbim sağlıkla hayırlısı ile evlat nasip etsin insallah
Guzelanne56 erdmdml ilk gevelıgımde 8 gün önce test yaptım negatıftı silik bıle degıldı regl günüm yaptım pozıtf gördüm sımdı ikinciyi düşünüyorum ve asla erken yapmam üzülürüm sizde erken yapmayın bekleyın
adatuna erdmdml mide bulantısı vs 5. 6. Haftada başlıyor sizinki psikolojik. Ayrıca 9 gün çok. Benim 6 gün varken çıkmıştı bence biraz daha bekleyin tekrar yapın erken gebelik testi ile
erdmdml Pitircikkus çok istediğimiz için sanırım, kendimi durduramıyorum bazıları 10 gün kala öğrendim vs diyince hemen test yapasım geliyor 🥹
erdmdml adatuna erken gebelik testi ile yaptım da normal hayatımda da çok fazla tiksinen birisiyim öyle de olmuş olabilir 🥲
Tubag1 erdmdml 9 gün çok erken birde bu anlattıklarınız psikolojik bunları yaşamanız için regliniz geçmesi lazım beta değerinizin yükselip hormonlarınıza etki etmesi lazım inşallah nasip olur Allah isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻
Alizee erdmdml güzel şeyler beklenmedik olur. Ne zaman ki 9 gün öncesinde test yapmayacaksınız o zaman hamile kalacaksınız inanın 😁 böyle çalışıyor sistem
Alizee erdmdml evet aynısı oldu bende manyakça test yapıyordum, sonra güzel bir restorana gitmiştik eşimle, zaten olmuyor, bari şarap içeyim dedim, eve geldiğimde hamile olduğumu öğrendim 🤣
Catsofmom erdmdml Kesin sonuç için gecikmesini bekleyip en az 3-5 gün sonra yapmalıydın. Geç ovülasyon bile olabilir
HilalOturak erdmdml arkadaşım bildiğim tek bişey var oda rahat olmak. 1 senedir evliyim. 8 aydan sonra hamile olduğumu öğrendim. Her ay acaba hamilemiyi düşüncesini bırakıp kafam rahat olduğu ay.