Benim de bebeğim 18 aylık iki aylık hamileyim ama hiç dert etmiyorum benimki de çok yaramaz evi başıma yıkıyor desem az kalır yine ama ben mutlu oldum sonuçta dokuz aylık süremiz var biraz daha büyüyecek doğum olana kadar size tavsiyem hamile olduğunuza sevinmeniz o tempoya her türlü alışırız ilk bebeginizi düşünün acemilik yüzünden zorlandiniz benim gibi büyük ihtimalle ama sonuç mükemmel iyiki var diyoruz değil mi bu da öyle olacak evlat sonuçta ❤️ inşallah sağlıkla kucağımıza alırız🙏🥰😘😘