Kbraoguz 2 yıl önce pülümürden geldik çok küçük ve ev bulması çok sıkıntı bi yer doğalgaz yok maalesef çoğu ev sobalı sosyal hayat yok avm için hastane ve diğer ihtiyaçlar için hep Erzincan’a gidiyorduk ben 1,5 sene kaldım çok güzel arkadaşlıklar edindim ordan gelirken çok üzüldüm çok sevmiştim evlendim ilk oraya gittim ilk evim ordaydı oyuzden bende yeri çok ayrıydı inşallah hakkınızda hayırlısı olur havası çok temiz küçük sıcak bi ilçe insanları çok iyi çok cana yakınlar 😊 uzun kışlar sizi bekliyor -24 e kadar görmüşlüğümğz var 😊