Golgem26 Kızlar hamileyken protez tırnak yaptıran oldu mu zararlı mı bilgilerinizi paylaşır mısınız lütfen
[silindi] Golgem26 o mor isikli cihaz bana cok urkutucu geliyor hamile olmasak bile cok zararli protez tirnakta da o cihaza sokuluyor mu parmaklar bilmiyorum ama.
birannis_ Golgem26 zararı yok ama doğuma yakın istemiyorlar bilginiz olsun oje dahi yasak yani benim doktorum öyle söylemişti ilk doğumumda
Gizemb41 Golgem26 protez yaptırmıyorum kendi tırnaklarımı uzatıyorum ama manikür kalıcı oje yaptırıyorum. Doktoruma sormuştum hiçbir sakıncası yok demişti
Gizemb41 [silindi] sadece sabitleme cihazı o. Tek zararı eli erken yaşlandırabiliyor ben gitmeden 2 kat güneş kremi sürüyorum böylece bu etkinin önüne geçmiş hissediyorum