Cimenyesiliii Kızlar 5 haftalık gebeyim satış danışmanlığı yapıyorum 8 10 saat ayaktayım daha önce de kanamadan dolayı düşük yaptım 3 yıl çalıştım tazminatımı alabilir miyim heyet raporu ile fesih bildirimini yapsam daha önce deneyimi olan yorum yaparsa sevinirim
elifsen Hamilelik nedeniyle fesih olduğunda tazminat hakkınız yok maalesef. Tamamen işverenin insiyatifine kalmış bir durum