Sevgili hamişler,
Bebeğim gelir mi kanala ne zaman girecek, sancım açılmam niye olmuyor derken 39+4 de 16.06.2023 gece 04.10’da dünyaya geldi.
Diyeceğim şu ki sancımı evde yaşayım en son sıklaşınca hastaneye gideyim demeyim. Ben gördüğüm ve duyduğum hikayelerden dolayı böyle bir hata yaptım:))
Gece saat 1 gibi hafiften sancılar geldi. 2 gibi 5 dakikaya 1’e düştü. Saat 3.10’da hastaneye nasıl götürüldüğümü anlamadım. Çünkü o sırada sancıdan havaya uçuyordum. Ebe açıklık kontrolü yaptı ve tam 8 cm olmuşum🙈
Tabii epidural diye çığlıklar atıyorum. Aneztezi uzmanının evinden gelmesini beklemek çok kötüydü. Epidural takıldı ve uyuşmayı bile bekleyemeden kızım tek ıkınmada kucağımdaydı.
Hala inanamıyorum. Biraz daha beklesem arabada doğacaktı sanırım.
Yani sancılar biranda sıklaşabiliyor. Benden söylemesi…
Bu arada doğum sancısı hiç bir şeye benzemiyor. Yani anlamamak mümkün değil. Çok zor ama sonu çok güzel 👍