Seyma_58 seninle aynı durumdayım brnim de bir kaybım var bu ay da çok geçikti çok belirtim vardı test yaptım silik çizgi çıktı ama dün kan testi yaptım 0,100 çıktı hamile değilim üzülme Allah büyük bizim de minik kuzucuklarımız olacak vaktini bekliyor🤗❤️