BurcuHamza rica ederim ne demek 😊 Ben çocuk gelişimi okudum.Staj dışında hiç öğretmenlik yapmadım ama çocuk psikolojisi dersinden hatırladığım kadarıyla bu yaşlarda gayet normal.Yalniz bu tiki bir süre sonra bırakır ve başka bir tike başlarsa veyahut yapma sıklığı çok artarsa bir doktora görünmenizde fayda var.Hayatinizda bir değişiklik oldu mu? Kardeş ,taşınma, okula başlama vs gibi? Benim oğlum 2 yıl önce kreşe başladığında bir dönem yaptı yaklaşık 1 ay kadar.Ogretmeniyle istişarede bulunarak okula başlamaya tepki gösteriyor diye düşündük.Gormemezlikten geldik bir süre sonra kendiliğinden geçti.Tekrarlamadi da