Nrdlkkck  Kızlar anlayan varsa yada başından geçen oğlumda bunlar çıktı kızamık mı sizce sulu ve kırmızı değil 1 haftadır ağız kenarında vardı şimdi vücuduna yayıldı ateş kusma ishal göz şişliği falan yok tek bu kabarcıklar var
Nrdlkkck Agg0207 doktorumuza ulaştık kızlar alerjik dedi daha önce geçirdi el ayak böyle olmadı bizim teşekkür ederiz
Aaa122 Bence direk doktora gidin ilk olduğunda gitseydiniz belki yayılmazdı hemen bi tedavi başlanırdı