Hdeniz61 Kızlar 12+1 günlük hamileyim. bugün kontrol günümüzde doktor büyük olasılıkla cinsiyeti kız gibi dedi. ALLAH gönlüme göre verdi çok sevindim 😍Size de bu haftalarda cinsiyet söylediler mi ? Kız diyip erkeğe dönen oldu mu ?
Aysee1123 Hdeniz61 Bana kız demişti doktorum 12+4 te değişmedi bugün detaylımda vardı zaten. Doktordan doktora farkeden bir konu ☺️ İnşallah değişmez öyleyse diyelim
Bahar1011 Hdeniz61 bana 12. Haftamda yüzde 90 erkek dedi sonra kız çıktı 😂yani ben o haftalara pek güvenemiyorum canım
Hulyabozkurt Mrlsoykrn bende cumartesi baktım 13+5 haftalık erkek dedi acaba bende de yanılma olur mu diye düşünür oldum