Karadagn Bebegimin ayagini kaburgamda hisediyorum asagi inecekken yukari mi itiyo kendini anlamadim 🤷♀️
Kurabiyeannesi Kaçıncı haftadasınız bende midemin oralarda hissediyorum bazen ama değişiyor pozisyonu bazen mesaneye vuruyor bazen midemin oralarda 26. Haftadayız biz
Serap-asel Kurabiyeannesi valla benım bebıs heryerden bazen kasıgımda bazen sağ tarafımda bazen rahımde heryerden gecyo ama genelde sağ tarafımda hissdyrm
cauuv1 Kaburgada hissederdim bende hep. Bastırırdı. Dogum yaptım hala pozisyon aynı hiç degismiyolar 😂😂
Mujde1991 Benimkide arada ayaklari sag gogusumun altindaki kaburgalarimmmda oluyoo bide bastiriyo ki sorma :)