Kızlar doğum yardımını biliyorum bi seferlik bu emzirme ödeneği diğer adı süt parası olan bu yardım tek seferlik mi 2 senelik mi. Bi yakınım 1 seneye yakın aldım PTT üzerinden süt parası diye dedi. İnternette bi sürlü farklı bilgi var.
Eşim sigortalı bugün SGK’dan yaptık PTT üzerinden eşimin adına yatacak ama tek seferlik mi bilmiyorum ha birde eşim çalıştıgı yere bildirecekmiş ordan sonra PTTye yatacakmış karma karışık bilgiler var siz nasıl aldınız?