ikiprensannesi__ Kızlar 28+1 im normalde çok güzel hareket ediyordu bebeğim bugün öğlenden belli nerdeyse etmiyor çok az etti bir iki kere normalmi bişey olur diye korkuyorum Çarşamba günü randevum var gidecem hastaneye ama bir anda bu kadar azalınca hareket korktum
Novamomy ikiprensannesi__ bizim senle aynı zamanda aynı şeyleri yaşamamız 🤦🏻♀️bu kadar tesadüf olamazdı ☺️
yyasolii ikiprensannesi__ 2 gün hareket etmediği oluyor bende çok korkuyordum hatta başlık bile açtım ama uyuyordur dinlenmeye geçiyorlar
Kvrck06 ikiprensannesi__ aynısı bende de oldu 30 haftalık olduk şimdi durmuyor merak etme korkulacak bişey yok
1melekannesi3858 ikiprensannesi__ 28 haftada bebeklerin geneli bence durgunlasiyo endiselenme benimkide öyle olmuştu 28 in sonuna yani 29 un başına tekrar hareketleri duzeliyo
Fik Kuzu bir ara bendede oldu korkma normal uyuyordur 🤭 bende çok korktum ilk 2-3 gündür durmuyor maşallah çikolata ye uzan soluna bekle biraz ve bazen geceleri daha hareketli oluyor bebişler bu ara benimki geceleri kıpır kıpır
ikiprensannesi__ Fik ay bilemedim ki kaç gündür nasıl hareketliydi bir anda öğlen kesildi gibi hareket ara ara var ama az ve hafif gece bazen uyanıyorum bakıyorum hareket ediyor ama inşallah iyidir 🥺
ikiprensannesi__ Novamomy yine başladı dimi hareketsizlik 4 5 gündür kafam nasıl rahattı hareket ediyordu öğlen bir anda bitti Allah’ım aklıma mukayyet ol inşallah iyilerdir ya
Fik ikiprensannesi__ bende çok korktum aniden durunca hatta acile bile gitmeyi düşündüm tek başıma sonra ara ara kıpırtılarını hissettim içim rahatladı ertesi gün de eskisi gibi olmaya başladı gün içi yürüyüş de yap canım temiz hava al flan hareketleniyor benim kızım yürüyüz yapınca temiz hava alınca flan 🤭 inşallah iyidir uyuyordur sadece yarın inşallah bol bol döver seni 😂pat küt dal annene 🥰🥰🥰🥰🤭😂
Novamomy ikiprensannesi__ aynen benimde doktorumun 30.haftaya kadar normal dedi ama içim rahat etmiyor bi türlü zaman zaman bunu yaşıyoruz inşallah tek iyi olsunlarda bi şey istemıyorum 🙏🏻
Ege_annesi Ayy benimde 28+6 iki gün önce felan az hareketliydi şimdi hareketli maşallah özellikle öğle saatlerinde sola yatınca felan
ikiprensannesi__ Ege_annesi 4 5 gündür kafam rahattı hareket ediyordu baya bir anda kesildi ondan çok korktum ya inşallah iyidir yavrum 🤲🥺
ikiprensannesi__ Novamomy aynen canım iyi olsunlarda valla hissetmemeye razıyım inşallah iyilerdir sağlıkla gelsinler inşallah 🤲
ikiprensannesi__ Fik inşallah canım saol bakalım sabah oldu pek bir hareket yok hala akşam gıdım dedik acile biraz etti gecede çok az da olsa etti hareket bekliyorum yarın sabah kontrolüm var zaten inşallah sadece uyuyordur
ikiprensannesi__ Fik çok huzursuzum ama devlet takipliyim öldürsen bakmazlar bu günden sabırla bekliyorum arada böyle şeyler oluyordu 1 hafta hiç hareket etmediği de oldu bakalım hayırlısı olsun 🥺
Fik ikiprensannesi__ ah kuzum sen ferah tut içini dua et bolca sev onu konuş onunla biran önce zaman geçsinde yarın gör bebişini için rahatlasın