Azraa33 1 buçuk aylık hamileyim kalçama kramp girdi bugün yürüyemiyorum normalmi acaba daha erken değilmi kramp için başına gelen var mı
Branneguncesi Azraa33 canım benim de ikiz gebelik valla kalçama kramp giriyordu sürekli be aşırı sancım vardı benim doktor progestan yazdı sen de bşr doktoruna danış ama vücudumuz hamileliğe uyum sağlamaya caliyor normaldir sancı kramp
Branneguncesi Azraa33 benim aşırı bir kramp giriyordu kalçama hatta bazen aniden geliyordu hareket edemiyordum
Azraa33 Branneguncesi ayy bende aynı siz progestan ine ve fitil kullanıyorum günlük kanama alanım falanda var korkuyorum da çokta ağrıyor
Branneguncesi Azraa33 ben de kanama yoktu canım dikkat et doktora muhakkak söyle yine de ne olur ne olmaz riske atma ama korkma da çünkü hafif kanaması olan insanlarda oluyormuş
Branneguncesi Azraa33 haa evet bende de vardı içerde ama kanama aktif değildi bir de keselere yakın değildi