Ya kızlar 27 haftalık hamileyim parmaklarım uyuşuyor ama öyle böyle değil sabahları özellikle ona uyanıyorum kolumu ovalamadan geçmiyor geçmesi de uzun sürüyor zaten,gün içerisinde de oluyor doktora sorduğumda hamilelikten,ödemden dolayı dedi hatta doğumdan sonra da bi süre devam eder dedi. Başına gelen var mı artık çok çok rahatsız olmaya başladım ama ben