B5- Kızlar oğlum için molfix 1-2 numara tercih ettim ıslak mendili hangi marka almalıyım? Siz hangi bezden memnunsunuz bir de deterjan markanız nedir
Gmzebilen B5- ben bayb turco aldım bezi ıslak mendili de bayb turco deterjan dalin sıvı deterjan aldım bezden de eltimin tavsiyesi üzerine aldım o da şu an kullanıyor gayet memnun
Ozoooo B5- kullanmadım ama ilk bebeğime kullandım direkt sıcak suyla siliyordum başta sonra normal ıslak mendille temizledim
Agg0207 B5- yeni doğanda ıslak mendil tavsiye etmem en iyisi bebek temizleme pamuğu çünkü ne alerji ne pişik hiçbir sıkıntı yaratmıyor daha temiz oluyo sonuçta ıslak mendil ne kadar içeriği temiz dese bile kaka yaptıktan sonra aşırı rahatsız olur su kadar hicbirsey temizlemez.deterjan olara dalin.
Herseyguzelolsun7 Çamaşır deterjanını gratisten roxy doğal toz deterjan aldım, hem fiyatı aşırı uygun hem de %100 doğal. Islak mendilini baby turco yenidoğan aldım o da doğal Bebek bezini de şimdilik sleepy ve baby turco aldım hangisi uyarsa onu kullanırım
H_a03 B5- bez baby turco ve sleepy aldım ıslak mendil sleepy yeni doğan tercih ettim deterjan olarak duru. Granül sabun ilk bebişimde de bunları kullandım