merhaba kizlar dun gece bel agrisi yasadim 2saat surdu belki biraz daha fazla azalarak devam etti.Tabi icim rahat etmeyince doktorumla iletisime gecip sabah kontrole gittim hersey yolunda gorunuyordu rahim uzunlugu kapali olmasi felan.Bir de Nts istedi doktorum bugun vaktimiz yoktu ona da yarin girecegim.bugun tekrar bel agrisi oldu ama daha kisa surdu.bu boyle is yaptim yoruldum tarzinda bir agri degilde daha cok adet zamanlari olan gibi rahatsiz edici bir agri tabi gecince de cok rahat ediyor insan.isin SORU kismina gelirsek nts de sanci cikarsa surec nasil olur acaba? bir de nts sadece rahim kasilmalarini algiliyormus sanirim baska yerimiz agrirsa gorunmez mis bel de buna dahil mi acaba?boyle agrilar siz de yasiyormusunuz?