Pemberuya Kızlar 34. Haftamdayım sancım oluyor ciğer geliştirici iğne yapıldı bebeğe erken doğum riski var rahim kısalığı var denildi ismim Ayşe dua eder misiniz 🥺
Sevgi56 Pemberuya haftan çok erken değil canım, iğnede olmuşsun endişelenme bence. Vaktinde sağ salim kucağına alırsın inşallah
ayse_1960 Pemberuya kaçinci hafta ciğer gelistirici yapıldı inşallah gününü tamamladığında doğar benimde 30 yapilcak iğne bende aynı durumdayım
Melis688 Pemberuya bende 33+4 bendede rahim kısalmış bizede iki doz ciğer geliştirici yapıldı ve vajinalden progestan başlatıldı 🥺🥺🥺
Pemberuya ayse_1960 rabbim Şafi ismiyle şifa versin kuzum. İşte bugün 34. Haftadayım tam bugün yapıldı