EdaClp Kızlar aranızda ı Mom vitamin kullanan var mı tok karna mı içilmeli birde süt artttırdığını duydum doğru mu kilo falan yapıyor mu
EdaOnurB EdaClp gebeliğin basindan beri i mom omega kullaniyorum kahvaltidan sonra tok karnina. Cesitleri var birde dogumdan sonra i mom latte ye geciliyor diye biliyorum
Hlycsr91 Bende i mom kullanıyorum kahvaltıdan yarım saat sonra içiyorum. Bildiğim kadarıyla vitaminler tok karınla alınmalı yoksa mideniz bulanabilir.
EdaOnurB EdaClp icerigini bilmiyorum ki hic internetten bakın karsilastirin isterseniz icerdigi vitaminler aynidir bence degerleri degisiyor olabilir