Yada hiç yapılmamali mi 🤣
Şaka şaka mutlaka kardeşi olsun istiyoruz ama doğru Zaman ne zaman ? Kızım 1 yaşında 2 çocuğu olan anneler fikirleriniz tecrübeleriniz neler. Ben kızım 3 yaşındayken gebe kalsam anaokuluna giderken yeni doğmuş bebeğim 1-1,5 yaşında olacak daha rahat olur sanki . Yoksa daha mı uzun olmalı yaş aralıkları