Kızlar 37. Haftanın ortasındayım. Birkaç gündür hareketlerinde eskiye nazaran bir tık azalma var. Gün içerisinde yine hareket ediyor ama biraz azalma olduğu için ister istemez soru işaretleri oldu kafamda. Yeri daraldigi için ister istemez normal olduğunu düşünüyorum ama sizin bebisler de böyle mi?