8+5 hamileyim bugün sol kasığımda bir ağrı var sabahtan beridir ha geçti ha geçecek diye bekliyorum, şimdi iyice arttı bacağımı falan hareket ettiremez hale geldim uyuştu iyice, sadece ayağa kalkınca oluyor yatarken problem yok. Sizce bu normal mi yoksa doktora gitmeli miyim?