78 gün önce spinal anesteziyle doğum yaptım 1 haftadır bel ağrısı çekiyorum ama sadece geceleri gündüzleri birşeyim yok. Emziriyorum da aynı zamanda emzirmeden dolayı mı ağrım oluyordur yoksa sezeryanla bı alakası var mı ? Aynı şeyleri yaşayan var mı aranızda