Glcan10 ben 39 haftadayim açıklığım bir haftadir 1 cm halada 1 cm dedi doktor bugün ve perşembe yatisim verildi. Heraeyyy yaptım ama herşeyi bu şekilde olması çok üzüyor beni. Zararı olmaz degilmi tarçınin. Birde nasıl yaptınız sıcak suya mi attınız çubuk tarçın mi toz tarçın mi?