Merhaba bayanlar geçen ay başarısız femara ve otrivelle sonucu sezaryen kesisi olan bölgede böyle bastırmayı geç dokununca bile acıyan parmaklarımla hissettiğim bi sertlik var bu ne acaba bu serüveni yaşayan arkadaşlar başınıza böyle bişi geldimi dr aradım yarın gel dedi ama bi fikir almak istedim şimdiden teşekkürler