Asye22 doktoruna güven canım. Bende de var dün teşhis edildi çok kötüydüm idrarim gelince adım atamaz hale gelmistim kasik ağrısından. Fazla enfeksiyon çıktı bir tane toz yazdı gece onu içtim biraz rahatladım bugün. Kültür testi vermiştim Perşembe de o çıkacak ona göre de antibiyotik başlayacak