Ecrinsare Merhaba kızlar Salı günü adetim 1 gün geçikti.kan testinde 578 çıktı çok mutlu olmuştum.bu gün tekrar kan testi yaptık 2680 çıktı doktor gayet güzel dedi ve en önemlisi vajinalden baktık kese görünmedi rahim duvarın kalınlaşmış dedi.Doktor paZartesi tekrar çağırdı.arkadaşlar dış gebelik olabilir mi yoksa bu değerde görünmemesi normal mi
Esraksoy37 Ecrinsare Bazen kese erkenden göstermiyor kendini p.tesiye kadar keseye biraz büyümesi için izin ver inşallah görüceksin değerlerin inanılmaz derecede yüksek rabbim evladını kucağına almayı nasip etsin inşallah...
Herseeyinasli Ecrinsare rahim duvarının kalınlaşması iyi birşey. Önce rahim duvarı kalınlaşıyor bebek yatacağı yeri hazırlıyor:) stres yapmayın 8 9 haftaya kadar yolu var kalp sesinin duyulması için😊
Ecrinsare Esraksoy37 doktor kan vermeden önce değerin 1600 gibi olursa iyi dedi 2680 çıkınca ben ikiz mi yoksa dedim sadece güldü ve neden olmasın dedi
Ecrinsare Herseeyinasli Yani vajinalden görünmemesi normalmi ben çok korkuyorum 🙏lütfen dua edin lütfen bebeğimi sağlıkla kucağıma alayım
Esraksoy37 Ecrinsare Rabbim evlat sahibi olmayı ve onu hayırlısıyla kucağına almayı masip etsin canım inşallah içinde bir fasülye vardır da onu düşünmekten kendini alıkoyamazsın....
Herseeyinasli Ecrinsare ay tabi ki normal :) adetiniz daha gecikmiş zaten, benim de öyleydi 8. Haftada duyduk kalp sesini. Doktor da bana kese oluşmadı ama rahim duvarı kalınlaşmış. Vatandaş yatacağı yeri hazırlamış demişti 😊
Herseeyinasli Ecrinsare ultrasonda, zaten vajinal için erken bir süreç. Geç döllenme olmuş belli ki. Siz inçimizi ferah tutun, bir kaç haftaya duyarsınız kalp sesini😊