Arkadaşlar merhaba. 18 haftalık hamileyim bugün sol tarafımda bi ağrı var tam kasıkta değil ama elimi koyunca karnıma sertlik hissediyorum sanırım bebek o tarafta bikaç gündürde bebek hareketlerini hissediyorum ağrının sebebi acaba bebeğin orda olmasımı yada hareket ettikce ağrı sızı yapar mı ? Başına gelen var mı ? Benim daha önce bi kaybım olduğu için aşırı pimpirikli ve korkuluyum maalesef