Servikal kısalık tanısı alıp süreci dikişsiz geçirenler kaç haftalıklen yaşadınız neler oldu hadi anlatın …
Banada birkaç gün önce 21.1 mm dediler şimdilik Protestan ile takip edip 2 hafta sonra dikiş atılabilir dediler açıkçası endişelendim
Lütfen herkes hikayesini paylaşsın
Şuan kısalıkla takipli anneler süreci beraber götürelimm