-12-33 ElaytA ilk oğlumda sancım başladı gece 12 de kimseye söyledim sabaha kadar kendi sancımı çektim gizli gizli ☺️ Sabah olunca dayanamadım arttık söyledim 3 cm açılma ile gittim suni sancı verdiler 2 saatde 9 cm oldu doğuma girdim ☺️
ElaytA -12-33 beni eşim sıfır sanciyla götürdüğü için direk aldim suni sancıyı ben de 8 saatte doğurdum ama anamdan emdiğim sut burnumdan geldi diyebilirim devletteydim bide bundan 12 yıl önce muamele zaten malum. Kucağıma alinca oğlumu hepsini unuttum tabi darısı şimdi kızıma insaallah
Annebebek_33 Bir de erkek ve kız çocuğunun sancısı farklı olur diyorlar, erkek daha kolaymış bir de doğumu yaşayan var mi
ElaytA Kucukpandisko yok bide devlette zaten kötü muamele oluyodu o zamanlar şimdi bilmiyorum korkumdan sesimi çıkaramadım. Suyumu patlattılar alttan doğum hizlansin diye başka da bisey olmadi alttan.
Pinkflowers0 Kucukpandisko benim oğlan suni sancıyı kaldıramadı diye sezeryana alındım doğdu bile 10 da ☺️ şu anda iyiyiz çok şükür. Ben ilk doğumum normaldi ama kendi sancımdı. Bu suni sancı çok fena 🫠 bi nefeste kurtarırsınız sizde inşallah
SimgeGktg Kucukpandisko Yaa doğum yaptınız miii acaba herşey yolunda mii, 41. Haftada bekliyordunuz en sonnn 🙄🤲
Glcn12 sewimomur beni almadılar birde üstüne azarladılar sanki benim elimde olan bişey ozaman imza at bebek ölürse mesuli biz değiliz diye söylediler
Ebru1995 Kucukpandisko şuan nasılsınız? Benimde sancı ve açılma yok perşembe doktorum yatış verdi suni sancıyla deneyeceğiz . Olmazsa sezeryan dedi
Nurak78 Kucukpandisko kiz sen bizi ne kadar korkuttunya bizde senden haber bekliyoruz bebek hareket etmiyor diye post actin merak ettik bizde 🤣