Hayalim1_ Mucize_24 doktordan doktora hastaneden hastaneye fark var canım sorun vakumlu kürtaj olursa hasar kalmaz ama kazıtma yaparlarsa hasar kalma ihtimali yüksek sorun derım
tlhmrv Mucize_24 ehli yaparsa bişey olmaz benimkini çok kazidilar sanırım adetlerim azaldı rahim inceldi
Denizim921 Mucize_24 Asla korkma ben 3 ay önce oldum ve 3 adetimi görmeden hamile kaldım ne regl düzensizliği yaptı ne de hamile kalmama bir engel oldu psikolojik olarak kendini rahat bırak böyle de düşünmemeye çalış.
Mucize_24 Musemma06 Doktorumda hastanemde çok iyiydi. Kürtajdan sonra doktor olumsuz bir şey söylemedi ama endişelendim. Korunmayı bu ay bıraktım. Ovulasyon testi kullanıp pik gördüğüm halde hamile kalamayınca tedirgin oldum
ebrunasrullahylmz12211221 Benim kürtajda rahmim çok zedelendi doktor söylemişti 2 yıl hamile kalamadım
Hayalim1_ Mucize_24 canım benim benımde kürtajım başarılı gecmıstı bir sorun kalmadı Allah’a şükür ama 8 aydır hamıle kalamıyorum sebepsiz yani gelecegı günü beklıyor bence
Hayalim1_ Mucize_24 üzülme aşko üzülmende bişey kazanamıyoruz yani ben akışına bıraktım bu ay Klomen hap kullandım olur yada olmaz ümidine girmiyorum hayırlısı neyse o olsun akışına bıraktım
Kadriyecebeciii Denizim921 bende yarın olucam kürtaj biraz anlatırmısınız çok korkuyorum kendimi bıraktım saldım elim agayım tutmuyor
xbebegimx Mucize_24 vakumlu kurtaj olmustum sukur bnde sorun olmadi duzenli adetimi de oldum, tekrar hamile de kaldim.
MMad Mucize_24 zaten bebekler daha tohum kadarken vakumla alınıyor ben iki kere kalp durmasından kürtaj oldum şimd ihmişeyim 20 haftalık ben de zarar verir ni diye düşünüyordum öyle bi şey yok korkmayın
Mucize_24 MMad Benimde 18 haftalıktı suyum geldi önce doğum yaptım . Rahim içi tam temizlenmediği için ardından kürtaja alındım😔
Edsn MMad kürtajı yapan her hastane maalesef vakum yöntemiyle yapmıyor ve diğer yöntem gerçekten rahime zarar veriyor
Erva18 Mucize_24 benimde öyle oldu 7 aydır olmuyor doktora gittim bi sıkıntı da yok dedi halbuki önceki gebeliklerinde hemen hamile kalmistim