24 haftalıkken başladı nefes darlığı nabız yüksekliği ısrarla söyledim çok fazla daraliyorum diye göğüs Dr git dedi gittim d dimer diye bir test sonucum aşırı yüksek çıktı yani pıhtı atma değerim biryeeimde pıhtı atmış muhtemelen ciğer dediler röntgen cekemiyorlar kan sulandırıcı iğne verdiler kadın doğum Dr onaylı her sabah vuruyorum artik